FAQ

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

 

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Jakie są koszty dostawy paczki?
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

 

PŁATNOŚCI

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
W jakiej walucie można dokonać płatności?
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

 

WYMIANY I ZWROTY

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
W którym sklepie stacjonarnym mogę oddać zakupiony produkt?
Czy mogę oddać zakupiony produkt?

 

REKLAMACJE

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W którym sklepie stacjonarnym mogę reklamować zakupiony produkt?
Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

 

PRODUKTY

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?